တရုတ္ျပည္ႀကီးထဲမွာ အက်ဥ္းက်ေနတဲ့ တရုတ္ႏုိင္ငံေရးအက်ဥ္းသားတေယာက္ရဲ႕
ေထာင္တြင္းမွာေရးဆြဲတဲ့ ပန္းခ်ီကားေတြလုိ႔ သိရပါတယ္။
ေနာ္ေ၀ေက်ာင္းသူတေယာက္က ယူထုတ္လာၿပီး ဘာဂမ္ၿမိဳ႕က ျပခန္းတခုမွာ
ျပပြဲတခု ခင္းက်င္းျပသခဲ့တာကုိ သြားၾကည့္ရင္း ရုိက္ယူလာခဲ့တာပါ။ ပုံေတြကုိ
ၾကည့္လုိက္ရုံနဲ႔ ဒီကေန႔ တရုတ္ျပည္ႀကီးရဲ႕ လူ႔အခြင့္အေရး အေျခအေနေတြကုိ
သိႏုိင္ပါတယ္။ ျပပြဲဖြင့္တဲ့ေန႔က ျမန္မာျပည္ထဲက စက္တင္ဘာအေရးအခင္းကုိ
အနီေရာင္၀တ္စုံေတြ၀တ္ၿပီး ေထာက္ခံတဲ့ပြဲနဲ႔တုိက္ေနလုိ႔ ျပခန္းတခုလုံး
နီသြားခဲ့ပါတယ္။ တရုတ္ျပည္မွာ ကြန္ျမဴနစ္ပါတီ အာဏာရလာေတာ့
တရုတ္နီလုိ႔ ေခၚခဲ့ၾကပါတယ္။ အနီအနီခ်င္း ထိပ္တုိက္တုိးခဲ့တဲ့ ေန႔ဆုိပါေတာ့။
ဒါေပမယ့္ အနီခ်င္းေတာ့ မတူပါ။
က်ေနာ္တုိ႔က လြတ္လပ္တဲ့အနီ..။
ႏွင္းဆီနီေတြေပြ႔ပုိက္ထားေပမယ့္ ေၾကာက္လန္႔မွဳေတြဖိစီးေနတဲ့ လူမ်က္ႏွာပုံ
ပန္းခ်ီကားကုိ ၀ုိင္ခြက္ေနာက္ခံထားၿပီး ဓါတ္ပုံရုိက္ယူခဲ့မိပါတယ္။
ရင္ထဲက စကားလုံးတခ်ဳိ႕အတြက္ ဆုိပါေတာ့။
Thursday, October 25, 2007
Wednesday, October 24, 2007
လူသတ္သမားရဲ႕ ညစာ
လူသတ္သမားက
ေသြးေအးတယ္။
ေသြးမေျခာက္ေသးတဲ့လက္နဲ႔
စီးကရက္ကုိမီးၫွိပုံ၊
သူသတ္ထားတဲ့အေလာင္းရဲ႕
အကၤ်ီရင္ဘတ္ၾကယ္သီးေတြကုိဆြဲေစ့ေပးပုံ၊
ေကာ္ဖီဆုိင္ထဲကထလာသလုိ
ေလကေလးခၽြန္ၿပီးေလ်ာက္သြားလုိက္ေသးသတဲ့။
ဥၾသသံေတြဆူညံ
ရဲေတြေရာက္လာ
သတင္းစာမ်က္ႏွာဖုံးမွာ
ေခါင္းႀကီးစာလုံးမဲႀကီးနဲ႔ပါလာ
အသတ္ခံရသူရဲ႕
အျပစ္ကင္းစင္တဲ့မ်က္ႏွာေလးကုိ
တီဗြီကမၾကာမၾကာထုတ္လႊင့္ေန
တၿမိဳ႕လုံးလည္း
ဒီအမွဳအေၾကာင္းပဲေျပာေနၾက။
ေရႊကုိလုိလုိ႔သတ္သလား
လူကုိလုိလုိ႔သတ္သလား
တခါကရန္ၫွိးလား
စိတၱဇလူသတ္သမားလား။
အေသဆုိးေလျခင္းလုိ႔
စုတ္သပ္သူကသပ္
အတင့္ရဲေလျခင္းလုိ႔
ေဒါကန္သူကကန္
ေရွ႕ကလမ္းခ်ဳိးအေကြ႕အေမွာင္ရိပ္ထဲ
လူသတ္သမားေစာင့္ေနမလားလုိ႔
ေၾကာက္လန္႔သူေတြလည္းရွိရဲ႕၊
( ဒီလုိနဲ႔ ) ၿမိဳ႕ကေလးထဲ
ညအေမွာင္ထုကတြားသြား၀င္လာ
တံခါးေတြေစာေစာပိတ္
မီးေတြေစာေစာမွိတ္ၾက
ေစာေစာေတာ့အိပ္မေပ်ာ္ႏုိင္ၾက။
လူသတ္သမားေကာ
ဒီအခ်ိန္ဆုိညစာစားေနေလာက္ၿပီ
၀ုိင္ကေလးေသာက္လုိက္
စပ်စ္သီးေလးၿမံဳ႕လုိက္နဲ႔ေလ
ၿပီးေတာ့
မနက္ကေသြးစြန္းခဲ့တဲ့သူ႔လက္ကုိ
ဆုပ္လုိက္ျဖန္႕လုိက္နဲ႔စုိက္ၾကည့္ရင္း
ေငြ႕ေငြ႕ကေလးၿပံဳးမယ္၊
သူေတြးမိမွာက
တေယာက္ကုိသတ္လုိက္ရုံနဲ႔
တၿမိဳ႕လုံးေသဆုံးသြားခဲ့တဲ့အေၾကာင္း၊
ႏွင္းခါးမုိး
Monday, October 8, 2007
ဒစ္ဂ်စ္တယ္အႏုပညာ၀ါဒႏွင့္ သိ ၤဂီတ၀က္ ျမတ၀က္
သိ ၤဂီတ၀က္ ျမတ၀က္ဟုပင္ ဖြဲ႔ရမည္လား။ ထင္းရူးေတာအုပ္ ျမက္ခင္းႏွင့္ အျခားစိမ္းစုိဆဲ ျမင္ကြင္းထဲ ၀ါေရႊရြက္ေျခာက္တုိ႔ တေသာေသာ လြင့္ေႂကြၾကပုံက ေဆာင္းဦးေဆာင္းရဲ႕ သရုပ္ကုိေဖၚေနသည္။ တခ်ဳိ႕သစ္ပင္တုိ႔ ခပ္တဲတဲ ရြက္ႂကြင္းက်ဲက်ဲဆင္ကာ မလုံ႔တလုံျဖင့္ အိေႁႏၵပ်က္စျပဳေနၿပီေကာ။ ေနေရာင္စပ္စပ္ရွိေနေပမယ့္ ေလကေအးစက္ေနသည္။ မုိးေျပးကေလး တၿပိဳက္ေလာက္ ေသာ့ႏွင္သြားခဲ့လ်င္ေတာ့ သဘာ၀ေလာကပန္းခ်ီက လြမ္းရိပ္ဆင္မွဳိင္းလုိ႔ေနျပန္သည္။ သည္လုိႏွင့္ သည္တေဆာင္းကုိေတာ့ ျဖတ္ၾကရျပန္အုန္းေတာ့မည္။
လက္ကုိင္ဖုန္းကေလးျဖင့္ သဘာ၀ပုံေတြကုိ သိမ္းဆည္းေနမိသည္။ နည္းပညာေခတ္မွာ လက္ကုိင္ကိရိယာေလးတခုက အေတာ္စုံစုံ စြမ္းေဆာင္ေနႏုိင္တာေတြးမိေတာ့ လူသားတုိ႔၏ တီထြင္ဖန္တီးႏုိင္စြမ္းကုိ အံ့ေမာရသည္။ တဆက္တည္း အႏုပညာႏွင့္ နည္းပညာ၏ ေပါင္းစပ္မွဳကို အေတြးခ်ဲ႕ေနမိသည္။ တခါကေတာ့ ပန္းပု ပန္းခ်ီ စာေပ ဂီတ တုိ႔သည္ လူသား၏ရုပ္ခႏၵာကုိ ၾကားခံကိရိယာအျဖစ္ထား၍ ေမြးဖြားခဲ့ၾကသည္။ အႏုပညာႏွင့္ လုပ္အားတုိ႔ ေပါင္းစည္းခဲ့ၾကသည္။ နည္းပညာက အခုေလာက္ အေကာင္မထြားေသး။ ေက်ာက္ကုိ ထြင္းသည္။ သစ္သားကုိ ထုသည္။ ေပရြက္ကုိ ပရပုိဒ္ျပဳကာ ကညစ္ျဖင့္ေရးျခစ္သည္။ သားေရၾကက္ဗုံတုိ႔ကုိ တီးခတ္သည္။ ကညင္ဆီမီးတုိင္ေအာက္မွာ ေခၽြးၿပိဳက္ၿပိဳက္က်ေအာင္ ကၾကခုန္ၾကသည္။ လည္ပင္းေၾကာေတြေထာင္ထေအာင္ ဟစ္ရ ဟဲရ သီက်ဳးရသည္။
ခုေတာ့ သီခ်င္းနားေထာင္မလား။ မုိင္ေပါင္းမ်ားစြာ ေ၀းကြာေသာတေနရာမွ တင္ဆက္မွဳတခုကုိ ရွဳစားမလား။ သီကုံးဖြဲ႔ႏြ႔ဲထားသည္ စကားလုံးေတြကုိ တေနရာတည္းမွာ မွာယူဖတ္ရွဳမလား။ ကုိယ့္ေရွ႕က ရွဳေမွ်ာ္ခင္းကုိ မ်က္ႏွာမလႊဲႏုိင္လုိ႔ ကုိယ့္ဖုိင္ထဲမွာ တခါတည္း သိမ္းဆည္းသြားမလား။ ကုိယ့္အေတြးေတြ၊ ရွာေဖြေတြ႔ရွိမွဳေတြ၊ ဖန္တီးတင္ျပမွဳေတြကုိ ကမၻာေျမဘယ္ေနရာေရာက္ေနေန တျခားသူေတြကုိ ေ၀မွ်ခ်င္သလား။ လက္တကုိင္စာ ကိရိယာေလးတခုျဖင့္ အကုန္လုပ္ႏုိင္သည္။ ဘယ့္ကေလာက္ ပဥၥလက္ဆန္လုိက္ပါသလဲ။
အႏုပညာ၏ ပဥၥလက္သည္ နည္းပညာျဖင့္ ၿပိဳးျပက္ထြက္လာသည္။ အေတြးအေခၚ အာရုံခံစားမွဳတုိ႔သည္ ဒစ္ဂ်စ္တယ္လုိက္ ျဖစ္ဖုိ႔လုိလာသည္။ ဒါကုိ ဒစ္ဂ်စ္တယ္အႏုပညာဟု ေခၚႏုိင္မည္ထင္သည္။ ဒစ္ဂ်စ္တယ္အႏုပညာသည္ ေခတ္ၿပိဳင္လူမွဳဘ၀မ်ားကုိ ေအာက္ေျခကစ ကုိင္လွဳပ္ပစ္ေတာ့မည္။ အလုံးစုံေသာ ဒစ္ဂ်စ္တယ္ လူမွဳေတာ္လွန္ေရးႀကီးတရပ္ကုိ ထုတ္လုပ္ဖုိ႔ရာ ဒစ္ဂ်စ္တယ္အႏုပညာက အေသအခ်ာ ခင္းက်င္းျပင္ဆင္ေနေၾကာင္း ထင္ရွားလာသည္။
သုံညႏွင့္ တစ္၊ အခ်စ္ႏွင့္ အမုန္း၊ ေကာင္းမွဳႏွင့္ မေကာင္းမွဳ၊ ဖိႏွိပ္မွဳႏွင့္ သတၱိ၊ မုသားႏွင့္ အမွန္တရား၊ ထုိဒစ္ဂ်စ္တယ္ ကိန္းဂဏန္းမ်ား၏ အစီအစဥ္ရွိရွိ ဖြဲ႔စည္းမွဳေနာက္တြင္ အနိဌာရုံႏွင့္ အလွတရားကုိ ရက္ရက္စက္စက္ ေပါင္းစည္းတင္ဆက္ထားေသာ အႏုပညာတရပ္ အမွန္တကယ္ ေပၚထြက္လာသည္။ ဒစ္ဂ်စ္တယ္အႏုပညာ၀ါဒ။
နည္းပညာသည္ အရာေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကုိ ျပဳလုပ္ႏုိင္စြမ္းရွိေသာ္လည္း ဘ၀လက္ေတြ႔ထဲ စြန္႔လႊတ္ေပးဆပ္ျခင္းကုိေတာ့ လူသားကသာ ျပဳလုပ္ႏုိင္စြမ္းရွိ၏။ သုိ႔အတြက္ပင္ နည္းပညာႏွင့္ အေတြးအေခၚ မည္မွ်ၿပိဳးျပက္ ရဲရင့္ပြင့္လင္းသည္ျဖစ္ေစ ေပးဆပ္မွဳမဲ့လ်င္ေတာ့ ထုိအႏုပညာသည္ ဖူးေ၀ေမႊးပ်ံ႕ႏုိင္စြမ္း ရွိလိမ့္မည္မဟုတ္ဟု ရဲရဲႀကီးဆုိႏုိင္သည္။ ေရငတ္ပန္းလုိ အဆင္းရနံ႔မဲ့ ေသြ႔ေျခာက္ေနမည္သာ။ ဒစ္ဂ်စ္တယ္ပဥၥလက္ အႏုပညာရွင္တုိ႔သည္ ေခတ္၏ေတာင္းဆုိမွဳအတုိင္း သူတုိ႔ဘ၀ကုိ သမုိင္းလမ္းမေပၚ ပစ္တင္ခဲ့ၾကသည္။ ပစ္တင္ရဲဖုိ႔ လုိလာသည္။ ဒါသည္ပင္ ဒစ္ဂ်စ္တယ္အႏုပညာ၀ါဒ၏ တကယ့္အႏွစ္သာရသေဘာဟု ေၾကျငာလုိက္ရေပသည္။
Thursday, October 4, 2007
FREE BURMA
RIGHT TO FREE INTERNET
RIGHT TO FREE BLOG
FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE FREE BURMA FREE BURMA FREERIGHT TO FREE BLOG
FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE BURMA FREE
RIGHT TO FREE INTERNET
RIGHT TO FREE BLOG
Wednesday, October 3, 2007
ကၽြဲတေကာင္ရဲ႕အႏုပညာနဲ႔ ကပၸိယေမတၱာ
၂၀၀၃ ခုႏွစ္က ေရးျဖစ္ခဲ့တဲ့ ျမန္မာျပည္၊ ဂိမ္းသီအုိရီႏွင့္ ကပၸိယေမတၱာ ဆုိတဲ့
စာတပုဒ္ထဲက လက္ရွိအေျခအေနနဲ႔ပတ္သတ္လုိ႔ တခုခုေျပာခ်င္ေနတဲ့အခ်ိန္မွာ
ဆုိလုိရာကုိေပၚႏုိင္မယ့္ အပုိဒ္ကေလးတခု ဒီမွာတင္ၿပိး ေ၀ငွလုိက္ပါတယ္။
လူေျပာသူေျပာမ်ားတဲ့ ဂိမ္းသီအုိရီဆုိတာကုိ မိမိနားလည္သေလာက္
ကုိးကားထားေပမယ့္ တကယ္ေျပာခ်င္တာက ျမန္မာျပည္ျပႆနာေတြရဲ႕
လက္ေတြ႕သဘာ၀ကုိပါ။ ေဆာင္းပါးတပုဒ္လုံးျပန္မတင္ျဖစ္တာကေတာ့
အခုအခ်ိန္မွာ လုိရင္းတုိရွင္းေျပာတာသာ အသင့္ေတာ္ဆုံးလုိ႔ ယူဆလုိ႔ပါပဲ။
ခ်ဳပ္ေျပာရရင္ သမာရုိးက်ကစားပြဲကုိ ဆက္ကစားၾကမလား။ တုိင္းျပည္ကုိ မီးပုံထဲ
ပစ္ထည့္ၿပီး အသစ္ျပန္ေမြးဖြားၾကမလား။ ဒါလည္း မလုပ္ေကာင္းတဲ့ကိစၥေတာ့
မဟုတ္ပါဘူး။ ဘယ္ေရာဂါမဆုိ လိမ္းေဆး ရွဳေဆးေလးနဲ႔ေပ်ာက္သြားရင္ေတာ့
အေကာင္းဆုံးေပါ့။ ဒါမွမရရင္ စားေဆး ထုိးေဆးနဲ႔ တဆင့္တက္ကုရတာပါပဲ။
ေနာက္ဆုံးမရေတာ့ရင္ ခြဲစိတ္ ျဖတ္ေတာက္ ကုသၾကရတာေပါ့။ မကုသရဲလုိ႔
ေရာဂါကုိဆက္ေမြးထားမယ္ဆုိရင္ျဖင့္ မၾကာခင္ အသက္ကုိႏွဳတ္ယူသြားမွာပဲ။
တရားပြဲတခုမွာ ဆရာေတာ္တပါးက အခုလုိ ေဟာၾကားခဲ့ဖူးတယ္။
ပုံျပင္ေလးတပုဒ္ကုိ ဥပမာေဆာင္ၿပီး ေဟာတာပါ။ ဘုန္းႀကီးတပါးနဲ႔ ကပၸိယ
တေယာက္ တျခားရြာဆြမ္းစားသြားၿပီး ျပန္လာ ၾကတယ္။ လမ္းမွာ
လယ္ကြင္းေတြျဖတ္ျပန္အလာ ကၽြဲတေကာင္က ဘုန္းႀကီးသကၤန္း၀ါ၀ါ
ျမင္ေတာ့ ေ၀ွ႔ဖုိ႔အတင္းေျပး၀င္လာတယ္။
ဒါကုိျမင္ေတာ့ ဘုန္းႀကီးက ေနရာမွာရပ္ၿပီး ကၽြဲႀကီးကုိ ေမတၱာပုိ႔တယ္။
ေမတၱာသုတ္တုိ႔ အႏၱရယ္ကင္းဂါထာတုိ႔ တဖြဖြရြတ္ၿပီး ေမတၱာ ပုိ႔တယ္။
ဒါေပမယ့္ ကၽြဲႀကီးက တုန္႔ရပ္မသြားဘူး။ အရွိန္နဲ႔ တအားေ၀ွ႔ဖုိ႔ေျပးလာတယ္။
တျဖည္းျဖည္းနီးလာေတာ့ ကပၸိယႀကီးက စဥ္းစားတယ္၊ အင္း ကၽြဲႀကီးကေတာ့
တကယ္ေ၀ွ႔ေတာ့မွာပဲ။ ဘုန္းႀကီးကလည္း ေနရာကမေရြ႔ ေမတၱာပုိ႔ေနပုံနဲ႔ေတာ့
ငါ့ဘုန္းႀကီး ဒုကၡ ေရာက္ရခ်ည့္ရဲ႔ ေပါ့။ အဲဒါနဲ႔ ကၽြဲႀကီးလည္း အနားေရာက္
္လာေရာ ကပၸိယႀကီးက အနားမွာေတြ႔တဲ့ တီက်စ္စာခဲေကာက္ကုိင္ၿပီး တအား
ထုထည့္လုိက္တယ္။ ဒီေတာ့မွ ကၽြဲႀကီးလည္းေျပး၊ ဘုန္းႀကီးလည္းေဘးလြတ္
သြားေတာ့တယ္။
ခ်ဳပ္လုိက္ေတာ့ ဘုန္းႀကီးပုိ႔တဲ့ ေမတၱာနဲ႔မေျပး၊ ကပၸိယႀကီးပုိ႔လုိက္တဲ့ တီက်စ္စာခဲ
ေမတၱာနဲ႔မွ ကၽြဲႀကီးကေျပးေတာ့တာကုိး။
တုိင္းျပည္ကုိမငဲ့၊ ကုိယ္လုပ္ခ်င္ရာဇြတ္လုပ္ေနတဲ့ စစ္အစုိးရရဲ႔လုပ္ရပ္ေတြကုိ
ျမင္ေတာ့ ေဒၚစုတုိ႔အန္အယ္ဒီတုိ႔ ဘုန္းႀကီး ေမတၱာပုိ႔တာေလာက္နဲ႔ေတာ့ ဒင္းတုိ႔က
ရပ္မယ္မထင္။ ကပၸိယေမတၱာပုိ႔မွသာ ျဖစ္ေတာ့မယ္ထင္တယ္တဲ့။
ငါေသမွ လက္နက္ရမယ္ဆိုတဲ့သူေတြကုိ ဘုန္းႀကီးေမတၱာပုိ႔ေနရင္သိပ္ေနာက္က်
သြားေလမလား။ ေမတၱာသုတ္ကုိရြတ္ရင္း တီက်စ္စာခဲ လက္ထဲကုိင္ထားမွသာ
ငါေသမွလက္နက္ရမယ္ဆုိတဲ့ ဆုိင္းဘုတ္ေတြကုိ ျဖဳတ္ခ်ႏုိင္လိမ့္မယ္ထင္ပါတယ္။
သေျပခက္ေတြကုိ တြက္ေရလုိ႔ေစာင့္ေပေတာ့ ..
Tuesday, October 2, 2007
သစၥာလမ္းဆုံမွာ ခ်စ္ျခင္းရဲ႕ဗုံသံေတြနဲ႔
ဇီမာဆုိတာ ဆုိက္ေဘးရီးယားက မီးရထားလမ္းဆုံ ၿမိဳ႕ေသးကေလးပါ။ ေကာက္ထြက္မေကာင္းတဲ့ႏွစ္ေတြကုိသာ သစၥာတရားလုိ႔သိသြားရရွာတဲ့
သူ႔ဘုိးေဘးေတြအတြက္ ယက္ဖ္တူရွင္ကုိဟာ ဒီကဗ်ာကုိေရးပါတယ္။
ဒီေခတ္မွာ တကယ္ခ်စ္မိတဲ့သူဟာ ဘာမွ သုံးစားမရေတာ့ဘူး လုိ႔
သူက ဆုိညည္းခဲ့ေပမယ့္ ဒီကဗ်ာမွာေတာ့ မယုံၾကည္ျခင္းတရားမရွိ
ျပင္းထန္တဲ့အခ်စ္စိတ္အျပည့္နဲ႔ သူ႔ရင္ထဲကခံစားခ်က္ေတြကုိ
ထုတ္ေဖၚေၾကျငာခဲ့ပါတယ္။ ႀကီးျမတ္ျခင္းက သူ႔ကုိေခၚေနတဲ့အတြက္
ကဗ်ာဆရာဟာ အေသအခ်ာစဥ္းစားၿပီး တရားမွ်တစြာ ျပန္ထူးခဲ့ပါတယ္။
သူက တခုတည္းေသာသစၥာတရားရဲ႕ ရုိးသားတဲ့မီလွ်ံထဲမွာ
ေနာက္ျပန္မလွည့္ပဲ ရဲရဲခ်ီႏုိင္ဖုိ႔သာ ငါ ဆုေတာင္းတယ္လုိ႔ ဆုိလုိက္ပါေသးတယ္။
သူ႔ရဲ႕ ဇီမာလမ္းဆုံ ကဗ်ာရွည္ႀကီးထဲက ေအာက္ပါကဗ်ာစာေၾကာင္းေတြဟာ
ဒီကေန႔ က်ေနာ္တုိ႔ရဲ႕ ရင္နဲ႔ဘ၀ကုိ တုိက္ရုိက္ထိမွန္ေစပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ ဒီေခတ္ႀကီး
ငါတုိ႔ေခတ္ႀကီးရဲ႕ အေၾကာင္းအရာေတြကုိ
ဘယ္မွာမေတြးပဲ ေနႏုိင္ပါ့မလဲ
ငါခ်စ္ခင္စြာေတြးပါတယ္။
စိတ္မပ်က္ပါနဲ႔
ဒီအေျခအေနဟာ မင္းတေယာက္တည္းရဲ႕
သီးျခားတဲ့အေျခအေနမဟုတ္ပါဘူး။
မင္းတေယာက္တည္းသာ
ဒီလုိ ရွာေဖြတာ တည္ေဆာက္တာ
ပ႗ိပကၡျဖစ္တာမဟုတ္ပါဘူး၊
ထာ၀ရေမးခြန္းအတြက္
အေျဖမထြက္ေသးေပမယ့္ စိတ္မပ်က္ပါနဲ႔။
ဆက္လုပ္ပါ စဥ္းစားပါ နားေထာင္ပါ
ရွာပါ ေဖြပါ
ကမၻာအႏွံ႔ခရီးျဖန္႔ပါ၊
သစၥာတရားကုိမရွာပဲ
ကုိယ့္စိတ္ကူးနဲ႔လုိက္ဖက္တဲ့ ေပ်ာ္ရႊင္မွဳမ်ဳိးကုိရွာပါ၊
ဒါေပမယ့္ သစၥာတရားမရွိရင္
ေပ်ာ္ရႊင္မွဳလည္း မရွိႏုိင္ဘူးေပါ့။
ေအးစက္တဲ့မာန္မာနနဲ႔
စူးရွျပင္းပ်တဲ့မ်က္လုံးမ်ားနဲ႔
မ်က္ရည္ေတြ လ်ပ္ေရာင္ေတြ
မုိးေရစုိပက္ထားတဲ့ အရုိက္ခံဦးေခါင္းနဲ႔
ေရွ႕တည့္တည့္ကုိေလ်ာက္ပါ
လူထုေတြကုိ ခ်စ္ပါ
အခ်စ္မွာ
သူ႔ဘာသာသူေရြးတတ္တဲ့သတၱိရွိပါတယ္။
ယက္ဖ္တူရွင္ကုိ ( ဇီမာလမ္းဆုံ )
Subscribe to:
Posts (Atom)